Forum Övervikt och följdsjukdomar

Stärnutmaningen 2010

from nu hittar man utmaningen här!`Bevaka denna tråd och lägg till dej i listan i som inlägg i den här tråden. Kopiera och klistra in på ett inlägg och lägg till dej själv. 0 kilo är vägningen måndag v 52- mån v 1 ser vi var vi står- själv kommer jag dessvärrre på plus. Villandaskärlek 0 Bantarkvinnan 0 Wille 0 Dalida 0

Hej dalida, jag förstår inte riktigt hur jag ska göra på måndag när jag skriver in mitt resultat?

kopiera listan på deltagare . klistra in i som nytt svar på denna tråd och ändra dina resultat- om alla gör det har vi ju tillslut en ny och uppdaterad lista! så gör vi på en annan sajt jag är på så det funkar även om det blir många svar- men då är det allas eget ansvar att ändra sina uppgifter - annars står man ju kvar på samma! jag hade en sån här utmaning förra året men ala var så slöa på att meddela mej sina resultat så jag testar detta sättet den här ggn

Okej, nu fattar jag! Det verkar ju vara ett jättebra sätt. Och förhoppningsvis glömmer inte folk bort att uppdatera...men vi är ju bara fyra stycken så det borde väl gå:)

Hej dalida! Får en ny medlem vá med?? Har precis registrerat mej, för som sagt julen har satt sin spår. Vill nå triveslvikt före mars, helst. Namnet är suli utgångsvikt 0. Ska jag väga och registerera ny vikt nu på måndag eller nästa måndag?? :-) suli

Suli 0 Villandaskärlek 0 Bantarkvinnan 0 Wille 0 Dalida 0 Sådär, nu är du med:) Men dalida får förklara när du ska väga dig för jag har inte riktigt koll! Kramar

alla är välkomna- andra vägning nu på måndag - utgångsläget 0 är från vecka 52 räkna sen ut hur många minus(!) det är sen dess

Vilket betyder att suli får försöka tänka tillbaka vad hon kan ha vägt i måndags - och registrera ny vikt på måndag:)

eller iallafall räkna ut hur stor skillnad det blir från v 52. Den som först har kommit till -10 tar ju hem den här utmaningen!

Klämmer i här jag med, kan verkligen behöva en stjärnutmaning! Min första vägningen på måndag, halkar lite efter men spelar roll. Jag ska ner i vilket fall, helst innan nästa år, haha.. lycka till alla!!! Villandaskärlek 0 Bantarkvinnan 0 Wille 0 Dalida 0 storaE 0

Uppdaterad:) StoraE 0 Suli 0 Villandaskärlek 0 Bantarkvinnan 0 Wille 0 Dalida 0

vägning i morgon gott folk!

Har slarvat en del med skall ändå väga mig imorgon. Får hoppas på ett litet minus ändå.

Tjenahejsan! Får man vara med här kanske? )

omstart: såklart du får vara med- räkna din vikt från v 52 som 0 och väg dej i morgon. det - eller + som det blir skriver du on dej på. hur skriva in sej? Kopiera listan och klistar in den i ett nytt svar i denna tråd lägg sedan till dej själv. spara sedan denna tråd som favorit så hitar du den lätt varje måndag. Vi testar så här- tidigare har jag haft utmaningar där man meddelar mej men det blev sånt bök. Nu får vi många svar men det senaste är ju det mest aktuella- så det är det man kopierar.

Annons
Annons
Annons