Forum Depression och ångest

2008-12-20 ND i mitt Hjärta finns inte mer.

Vill bara tala om att jag faktiskt ännu inte kan tycka om det nya Nd, vilket gör att jag inte heller vill gå in å diskutera å skriva dagis så ofta längre. Har svårt att få en översikt över det nya. Tycker att det var bättre förr med översikt å mysigheter. man märker inte av varandra alls här inne nu. Förr hade vi stora diskutioner å skojjigheter, ja även fighter. Tro mig, jag saknar det. Jag kan inte förklara varför det känns så kallt å uppstylat torrt här inne nu. Det är bara så att det inte finns mycket känsla kvar. Sorry, men jag kan inte vänja mig. För mig är Nd borta för alltid. Jag har bara klivit in på en NY sida med samma vänner, fast några finns ju inte heller kvar. Men nya tar våra platser så det märks nog inte. :/ GOD JUL PÅ ER.

japp håller med, gamla ND var bäst, det här e inte alls samma sak, o dessutom öppen för allmänheten :((( god jul på dig med,, kram /TC

Jag håller med det är liksom ingen fart här längre,det är långt emellan dagisarna,i alla fall från dem man vet vem det är,själv har jag också varit dålig på att skriva,har liksom inget att skriva om känns det som och den ork jag har den går nog åt till att förbereda julen,är väl så för andra också kan jag tro,ha det så bra du kan ,hejdå på dig

Jag håller med dig, det är inte ens roligt att logga in här längre. Jag känner mig liksom osynlig och det är en massa klickande hit och dit på den här sidan. Jag tycker vi ska skapa oss en egen ND sida, som ser ut och funkar som den gamla. God Jul

ja jag häller med dig till fullo..de känns så kallt och opersonligt numera på nd. Bort är en gemenskap som fanns, och borta är skojigheterna som vi hade där inne. Ingen "hemmahos"känsla här inte. Men de kankse ska vara så, att man ska gå vidare i livet och hitta nya vägar..vem vet, man kanske behöver sig en puff ibland. Och de är kanska DAX att gå vidare...men visst saknar jag gamla nd..så in i helsike...*suck*.. Kramis på dig vännen min, dig hittar jag iaf när helst jag vill o)

Håller med men ändå måste vi väl överleva en förändring eller.... kram

Ja jag vill att man ska kunna se vem som skrivit trådarna på forumet INNAN man kollar tråden... vet inte varför, vill bara det. Så det är inte detsamma längre... näää... Nåja, gamla nd är borta... så är det. :-( Och här är vi nu... det känns kanske bättre efter ett tag... när de gör om så alla inloggade ser bloggarna inte hela internet... ja eller vad är det jag saknar... vet inte... nåt... Kram!

Jag är helt ny här och jag fattar inte ett dugg av hur det funkar,jag bara irrar omkring känns det som.Det gamla ND var tydligen bättre skriver dom flesta,fast jag vet inte hur det var då,synd att jag har missat det då

håller oxå med om att gamla nd var bäst gott nytt år på dej

Annons
Annons
Annons