Forum Depression och ångest


abstinensbesvär

Hej! Jag undrar om någon vet om det blir några abstinensbesvär om man slutar tvärt med Stilnoct när man tagit dem en längre tid

Jag slutade tvärt efter 8 veckors användning. Jag sov 2-3 timmar första natten, annars märkte jag inte något särskilt. Man tar den ju inte dygnet runt, utan är van att vara utan också, så riktig abstinens får man väl inte. Men det kan nog ta ett litet tag att hitta en "egen" sömnrytm.


Tack Maria


Utan tvekan. Stilnoct är mycket vanebildande. Svårigheter att sova/Skakningar/svettningar. Har själv ätigt Stilnoct under mycket lång tid,och mitt råd till dig är att inte sluta tvärt utan trappa ner/tag en halv tablett i ca 1 vecka sedan en tredjedels tablett i 1 vecka. Lycka till MVH Herka


har oxå ätit stilnoct o mitt råd är att du trappar ut dom med en halv tablett åt gången vet ju inte hur mycket du äter men annars kan du få svettningar krypningar dubbelseende ja det finns en hel del om man slutar tvärt lycka till

Annons
Annons
Annons