Forum Övervikt och följdsjukdomar

Utmaning! 1 September 2008

Vem hänger med? Jag själv ska gå ner 5 kg senast 1 September. Har du ett mål skriv det här och var med. Om du vill gå ner 1, 2 eller 5 kg. spelar ingen roll- det som är kul att få lite pepp, och när man skriver upp sig på en utmaning är det lite lättare att klara det. Häng med :D

Jag hänger på! Jag mjukstartar och säger oxå 5kg :-) Min vikt skriver jag på min presentationssida:-)

Jag är med! Målet är fyra kilo.

Javisst, jag hänger med. Minst 5kg till 1sept.

Jag vill gärna vara med men jag vill ha målsättningen i storlek istället. Går det bra? Jag har en rosa kjol som sitter för tajt nu, den vill jag komma i till första september. Och en blå skjortliknande top. Det är en storlek dit.

Jag hänger också på. Ett bra mål är 5 kg till 1 september.

5 kg brukar morsvara en storlek:-)

Klart att du är med - jag tänkte att vi skulle räkna ut hur mycket vi gått ner tillsammans 1 sep. så jag hoppas du vill dela med dig - annars säger vi som jeml: 1 storlek = 5 kg Härligt att så månge är med redan idag :D

Jag är med om dom kunde släppa lite mera på lokan på willys och bara ha vanlig men kunde tänka mig att gå ner lite minst 1 kg och stanna där.

Och jag är också med!! :-D Min vikt idag 29 juli: 62.6 Mål: 57 (1 sept) JÄTTEKUL!

Jag är oxå med! Fyra kg :D

Hejsan! Vilket bra initiativ! Självklart är jag med, har precis börjat ocvh detta kan vara moroten som får mig att fortsätta. Siktar på 5 kg, men vet att det min kropp ibland håller mycket hårt i de kilon som den har... Men det ska det bli ändring på! Hoppas fler hänger på.

Hej jag är också med jag ska ha gått ner en bra kilo vill inte säga för då blir jag i panik men jag tar min nutrilett nu i ren kur o ser vart jag kommer sen hoppas jag på att ha kunat nått min mål till oktober kanske jag ha gjort det då men kommer änndå att vara med på denna sida det är roligt det här att peppa o ge br kommentarer till de som behöver. Alltid är det roligt att säga glädjande saker ti andra

Hej Metra! Jag hänger på. Jag har som delmål att gå ner 4 kg till 5 september. (Jag fyller år då)

jo tack...hmmm..men hur mycket ..5 skulle vara fantastik men knappast lyckas det för mig...väger nu 69.3kg...vi säger att jag skall ha vikten 66kg..urp..allt låvar man också..

Annons
Annons
Annons