Forum Övervikt och följdsjukdomar

Utmaning 1 Oktober 2008

Här kommer Oktobers utmaning. Skriv hur många kg eller cm du vill gå ner. innan 1 November 2008 Om det finns stämning för det, kan vi dela upp os i 2 lag och "tävla" 1cm = 1 kg Jag har lite mera tid nu, så delresultat mm. kan bli aktuellt om så önskas

3 kg. är mitt mål innan 1 oktober.

Jag vill gå ner minst 7 kg till 1 nov

Mitt mål är att gå ner 8 kg (dvs 1kg/veckan) t om 1 november

Hej Hur månge tänker du gå ner till 1. oktober?

Skrev fel - tänkte att utmaningen är endast 1 månad - om ni är med på detta. Skriv hur mycket du tänker gå ner fram till 1 Oktober - flåt mona och apalsin...

Hej igen. Eftersom det inte gick nå bra med förra utmaningen, så försöker jag igen. Vill gå ner iaf 3 kilo till första oktober, och gärna 5 till 1 november. ) Nu försöker jag igen! :D

Jag kör nog på som omstart gjorde. Det gick inte så bra för mig heller.

Hejsan. Ok, jag får göra ett frest till nu i oktober månad. kram

hej hej, vill gå ner 4kg till första oktober! 5 cm runt midjan också!

Ok, jag hänger på, har nästan 30kg övervikt, så jag vill komma under det 3-siffriga talet till 99, det betyder att jag ska gå ner 3,1kg till 1oktober......

-3 kg är mitt mål till 1 oktober.

Till den 1 oktober vill jag försöka gå ned 2 kg, glad om det blir mer men jag ska försöka tänka långsiktigt och har siktet inställt på den 3:e januari, då jag ska ha gått ned 10 kg. Men det är kul med utmaningar, blir lite mer allvar då! Då sätter vi väl till alla klutar då! )

Jaha, då var det dags igen :) misslyckades sist, endast -1 kg, så nu sätter jag målet på -3kg till 1 okt . Det hjälper min motivation med att sätta eget mål inom en tidsram och jag tackar för initiativet / Helena

Eftersom jag startat med pulver o ska äta det hela månaden förväntar jag mej minst 6 kg till 1 okt.

Annons
Annons
Annons