Forum Depression & ångest

oj kicki hann mellan, jag menar pervo åt kåwe hehe

*asg* ja inte kallar du väl kicki för pervo utanvidare haha

Nä nu får jag ge mig... nattinatt gott folk... gääääsp.. loggar ut för idag. Återuppstår imorgon igen -)

Nä inte kallar jag min kicki-gullis pervo inte -) hihi... puss

eller några timmar senare..hehe

wtf vad det hamnar omlott haha

har det slagit över här eller, skita o fucka disken???? jag STRUNTADE i min disk jag,,, :) förresten okallu, jag har inte bara disk, färgnings o sömnstörningar, lider även av ickedrickauppkaffetsyndromet *ASG*

och jag har GRAVA insomningssvårigheter!!

Ja alla dessa störningar TC, men what the f*ck, du är som du är och duger gott ändå! Själv har jag ju minnesstörningar som heter duga ibland och koncentrationsstörningar... huvaligen och det är inga småsaker vi talar om där... nope! Men det går ju leva med det också och öva på att förändra sin vardag så störningarna inte blir så tydliga o irriterande. Hm... min jättedisk skulle inte vara en jättedisk om jag hade diskat i halvlek typ... jaja... nu måste jag ut o flytta bilen som jag betalat parkering på idag mellan 8 och 11... gjorde visst det i lördags... och nu måste jag betala ännu mer för att jag är nyvaken o inte ids flytta den ha ha ha... så kan det gå. Nåja värt en tia att få sitta o dricka kaffe en stund till i lugn o ro -) Va tusan, jag har ju semester :-P

Kåwe, när somnade du igår?

*asg* har jag smittat dig okallu med mitt fula språk?? somnade typ aldrig haha

Ja ett sånt språkbruk vi har kåwe ha ha ha... oops! Sorry folks... inte meningen :-P

fuck them ) (obs skojar, love you all)

Jag har diskat :-) nästan allt hehe... :-P

nu är det tvärdött härine igen... bara jag som inte har ngt vettigt att göra mao. * xxxx*

Skriv ett inlägg i diskussionen
Annons
Annons
Annons