Forum Depression & ångest

Håller du inte på att möblera nya lägenheten,....

nej jag hade inget rutigt papper *asg*

nu har jag köpt ett rutigt block )

Åh va kul :-) Nu kan du rita hela dan :-) Kram!

Låter jätte kul att planera.......... när flyttar du`?

Hur går det med ditt ritande okallu?

Mitt ritande ior? Jag har inte börjat än men satt här o tänkte på att ta fram skissblocket för en liten stund sen... va lustigt, telepati? Ha ha ha... helt otroligt, jag får tanken om att teckna idag och du frågar om mitt ritande... ja hujedamig då.. så underligt det kan vara. Men NU ska jag ta fram block o pennor :-) Har inte börjat med boken "teckna med högra hjärnhalvan" än, det var kanske du som tipsade om den ior? Minns inte vem som nämnde den för längesen... kanske du... :-) Har lånat den på biblan iallafall nu i fredags... :-)

har inte ritat nåt alls än..ska till nya lght imorrn får å mäta lite, mein mutter förljer med så jag kan bolla med henne sen. har inte möblerat nåt alls idag typ, nu e jag mest upphakat på att köpa laptop. fuck..det här borde varit en db.

nåja... du har ditt rutiga block iallafall nu kåwe, så du kan rita när du har lust o känner för det sen :-) kul att muttern följer med o tittar o är smakråd :-) kram

jupp muttern ska skriva ut ritningarna oxå, så blir det ännu enklare att rita å fundera...hehe yep så e det

ERÄÄÄMAAAAAA, hahahahahaha!!!

hell yea... *lämpä*

ei, vaan kylmä :)

nej....äääääää inte ööööööööööööööö fuck that - power to me!

dääänsing bänäänäs, YEY!

Skriv ett inlägg i diskussionen
Annons
Annons
Annons