Forum Depression och ångest

Solrostävling 25/8

Missade att skriva igår men jag mätte i alla fall. Jag trodde min hade vuxit klart på höjden men det hade den inte :-). 248 cm i går.

Min var 242 cm idag... äsch, då leder du över mig... Nåja, det är ju inte slut än :-P Säg till när du ska kora vinnaren... :-)

Den högsta blev 170cm som jag skrev tidigare. Du verkar vara klar segrare?

Jag ledde överlägset i början, mina solrosor var explosiva men inte så speciellt uthåliga. :p Min högsta verkar ha stannat på 235 cm. Men eftersom dom växt ca 50% utomhus och 50% inomhus, så tar jag mig ett handikapp på 15 cm. :D Vem vet, dom kanske utvecklade knoppar i förtid när dom flyttades ut i kylan?

Vilken bedrövlig stavning det blev btw. Så kanske någon annan slipper påpeka det.

Skulle innebära att du för närvarande leder med 2 cm. Min har inte slagit ut ännu så den kommer kanske både ikapp och förbi trots ditt handikapp.

Tycker slutmåttet ska tas när de blommar för då växer de nog inte mer på höjden. Min är fortfarande i knopp :-).

Ja det låter bra :-) Slutmåttet är alltså när den blommar, helt ok för mig! :-) Kram!

Hej! Nu först kom jag mig för att mäta min, o nu visa måttbandet på 2.40. Den börjar komma över dom värsta äppelkvistarna nu.

Tycker det är rätt roligt med uthåliga blommor. D //K

Det skulle innebära att du förnärvarande leder med ynka 2cm. Det ska vi nog kunna ändra på. Min fick gödning idag hihi.

Då leder jag över dej -P

Då vill jag också ha handikapp. Jag har en klen smal en, som är en meter bara... säkert från ett dåligt frö... så synd om den smalisen.. vill ha ett handikapp på 200cm för den är såååå smal. -) då leder jag med 300cm :-P

Min växer i en kruka, hihi. Undrar hur många meter det kan ge.

Ja du gör det......än:) Nu måste jag nog börja prata med den så den växer förbi heheh! Kram

Annons
Annons
Annons