Forum Depression och ångest

Solrosrapport 21/9

Nu har min slutat växa. Mitt slutresultat blev 298cm mätt till mitten av själva blomman. Tror bara att det är Okallu kvar som kan slå mej.

Jepp, jag har nog ingen chans, så ja vet inte om ja ids mäta min heller:) Jag hejar på er båda, Heja heja heja!!!!

Jag får rapportera lite senare, efter jobbet idag... för jag valde att ta ett varv med dammsugare + äta först. Så jag hann inte... ska iväg nu... Kram!

Nä, men jämfört med förra veckans hihi så är min nu 287cm hög jämfört med 290cm hög som jag rapporterade förra veckan. Det beror på att knoppen nu lutar åt sidan... stjälken har vikt sig hihi... Så Kedjan leder... min knopp har inte slagit ut än, men lutar åt sidan som sagt.

Men du får väl sträcka ut den innan du mäter -)

Aha :-) Nåja, tror inte den vuxit nåt sen sist... då är det nog 290cm än... då leder du ändå :-)

Känns ju fånigt om jag ska vinna hihi, jag som drog igång tävlingen. Nåja, du har fortfarande chansen.

Ja än är min bara en knopp -) Men jag tror knappt den växer längre... den har nog stannat av på längden verkar det som... men jag får väl kolla framöver om den ökar nåt på längden. Så får vi se... låt oss säga senast söndag, nästa helg? Så är tävlingen avgjord sen... ok?

Annons
Annons
Annons