Forum Patienträttigheter


JAG BER OM URSÄKT

HEJ.Tobbe här.I min iver att förmedla det jag upplevt den senaste tiden,gick jag över gränsen.Jag kan givetvis EJ påstå att det som hänt mig skulle vara nån slags magisk händelse som skulle gälla alla andra.Att namnge en tillverkare var också helt galet.Jag börjar om från början.Dessa sjukdomar har jag plågats av sedan en matförgiftning på mallorca 1993,psoriasis,bråck på övre magmun,hemorrojder,matallergi,muskelvärk,ledvärk,artrit,willis ekbom.Jag började äta B1vitamin 100mg(tiamin) aug.2015.Mina besvär är nästintill försvunna.Kan det bero på att b1 vitaminen är känslig för andra mediciner,alkohol,tobak,kaffe,klor i dricksvatten m.m. och brist på denna kan orsaka dessa sjukdomar?Jag har personligen aldrig tagit invärtes medicin mot mina besvär,däremot betnovat mot psoriasis,det lindrade men inte längre än så.M.V.H.Tobbe

Annons
Annons
Annons