Forum Neurologi


yrsel efter citalopram

Hej det är så här att jag har fasat ut mina citalopram som jag har ätit nästan ett år och när jag slutade efter utfasningen så fick jag minimala yrselatacker på omkring 2-5 sekunder. Det är omkring 2,5 månader sedan men nu denna vecka så fick jag en ordentlig attack p flera minuter och jag blev så yr att jag fick lov att hålla i mig i bilen som jag stod brevid för att inte ramla okull. Efter det så har jag haft en par tre yrselanfall per dag dock inte så långa och ordentliga men lite jobbigt är det i alla fall. Jag ska kanske också nämna att jag har migrän sedan ett antal år tilbaka (20-25år)Kan det vara så illa att jag har fått menieres sjukdom eller är det något annat som man kan misstänka?Jag har ringt vårdcentralen men har inte fått någon tid än.Skulle detta inlägg hamnat fel är det bara för admin att flytta det dit där det hör hemmaMvh Per

Annons
Annons
Annons