Fråga doktorn

Fråga   Manlig hälsa

Varför impotens?

Jag har problem med ståndet, jag tar Cavajet 40mg som fungerar ibland men ofta inte alls. Det gör bara ont men inget stånd.

Svar:

Det låter som mest troligt att du tillämpar fel injektionsteknik. Ta kontakt med urologmottagningen och berätta vad du har för besvär så kan du få hjälp med detta.

Vänlig hälsning
Josefine Rössberger,
läkare, urologdoktorand

Besvarade frågor under chatten

Fråga Besvarad
Botad från prostatacancer, eller?

2018-11-19 | 13:40

av Jonas Richthoff

Inkontinens efter prostataoperation

2018-11-19 | 20:45

av Jonas Richthoff

Erektil dysfunktion på grund av MS

2018-11-19 | 19:32

av Jonas Richthoff

Överrinningsinkontinens - får inget stopp

2018-11-19 | 23:22

av Jonas Richthoff

Medicinering ED (Erektil dysfunktion)

2018-11-19 | 23:37

av Jonas Richthoff

Testikelimplantat

2018-11-20 | 06:36

av Jonas Richthoff

Smärta i buken - värktabletter hjälper inte

2018-11-21 | 03:01

av Jonas Richthoff

Har jag urinblåscancer?

2018-11-21 | 11:34

av Jonas Richthoff

Lichens sjukdom - går inte att dra tillbaka förhuden

2018-11-21 | 15:56

av Jonas Richthoff

Måste bipsier tagas - räcker det ej med magnetröntgen?

2018-11-23 | 16:02

av Jonas Richthoff

Blå fläckar på penishuvud - vad kan det vara?

2018-11-21 | 17:43

av Jonas Richthoff

Delad urinstråle

2018-11-22 | 11:34

av Jonas Richthoff

Muskeln runt urinröret låser sig - tabletterna ger biverkningar

2018-11-22 | 16:35

av Jonas Richthoff

Svårt att öppna blåsans muskel - beror mina kissbesvär på min neurologiska sjukdom?

2018-11-23 | 13:33

av Jonas Richthoff

Urinblåsecancer - hur stor är risken att cancern kommer tillbaka?

2018-11-19 | 13:17

av Jonas Richthoff


Annons
Annons
Annons
Annons
Annons