Forum Kvinnlig hälsa


Forumtråd: Vagifem 10 mg

Jag har läst trådarna om vagifem men tar ändå upp mitt problem. Jag har i omgångar tagit vagifem och alltid blivit dålig av något. Efter många turer och år med besök till gyn och till slut utsättning av vagifem blev jag bra. Nu har jag torra slemhinnor och igår kväll tog jag en vagifem. Idag har jag samma problem som jag haft alla andra år med vagifem: gröna flytningar, tryck nedtill i magen/mot underlivet, sveda när jag kissar och illamående. Jag är frisk för övrigt. Jag inbillar mig inte, jag får stora problem med vagifem men förstår inte varför? Tidigare år innan gynekologen kom på att sätta ut vagifem fick jag urinvägsinfektion, svamp, smärtor och flytningar. Jag fick även ta en runda till urolog för att kolla urinblåsa mm. Inga fel hittades men när vagifem togs bort blev jag sakta men säker bra. Är det någon som har liknande och snabbt startande problem med vagifem. Nu tar jag dem aldrig mer. Jag har många års erfarenhet. Men jag vill ha svar, varför får jag så stora problem av dem?

Skriv ett inlägg i diskussionen
Annons
Annons
Annons