Forum Kvinnlig hälsa


flytningar av vagifem?

Hej! Någon som känner till Vagifem? Är det vanligt med flytningar vid användning av Vagifem? Tar det två ggr per vecka, är ordinerad detta vid östrogenbrist och inkontinensproblem. BigganF

Hej! jag har vagifem har haft dom i 5 år.Jättebra tycker jag.När man börjar med dom första dagarna, så kan manfå en tjock vit flytning. Men det går över snart igen.Man tar ju dom två gånger i veckan.Man slipper torra slemhinnor, och urinvägsbesvär.Har du börjat med dom nyligen?hoppas dom hjälper dig.Hör gärna av dig.


Hej zimbab! tack för inlägget. Jag har nyligen fått dem så jag får väl lugna mig lite. Min flytning är snarare lite brunaktig den varar dpck bara nån dag. Jag har samtidigt fått medicin för mina svåra urinträngningar som jag har mycket problem med. vagifem har jag fått för mina torra slemhinnor och på sikt skall ju detta göra att mina inkontinentsproblem blir bättre......

Annons
Annons
Annons