Forum Infektion

100/63 i blodtryck, bar eller dåligt?

Jag är så trött och orkelös och har lite tugt att andas ibland och jag känner att det inte är ångest. Har forfarande ont och nu har även höger sida börjat göra lite ont, men inte mycket som väsnter. Orkar knappt öyfta armarna ens... jag orkar knappt lyfta armarna tar all energi från mig. får typ kramp i armnarna, men jag kan inte lägga mig ner och vila heller får så ont då...jag orkar inte längre...mår så dåligt... har 100/63 i blodtryck och 105 i vilopuls, är det bra eller dåligt?

Jag har haft liknande besvär som dig ifall smärtan främst känns i bröstet och längs sidorna? Det kan egentligen betyda vad som helst men i mitt fall var det en låsning i skulderbladpartiet som en naprapat rättade till men det tog tyvärr flera veckor innan den värsta smärtan gav med sig. När det gäller blodtryck och puls har jag frågat läkare så många gånger för jag har alltid en vilopuls på över hundra och lågt blodtryck som dig. Det är inte hjärtat du är ung är standardsvaret och förklaringarna har varit allt ifrån mediciner, ångest, stress, depressionen,ständig smärta..ja jag vet inte allt men problet är kvar. Är du orolig skall du söka läkare ifall du inte redan har gjort det, något måste de göra, iaf mot smärtan. Krya på dig....

Annons
Annons
Annons