Fråga doktorn

Fråga   Hud & hår

Lös i magen av Enbrel mot psoriasisartrit

Jag har haft nu min psoriasis artrit i 28 år. Har tagit Enbrel för mina leder då, men tyvärr så blir jag lös i magen så att de sprutar diarré och de är inte så kul och få passa toa hela tiden. Hur ska jag göra?

Svar:

Förstår att du fått en biverkan av Enbrel med diarre. Prata med din läkare om detta, det ger dig ju en mycket dålig livskvalitet. Jag tycker man skulle prova Remicade i stället och se om du tål det bättre.

Besvarade frågor under chatten

Fråga Besvarad
Skillnad o likheter mellan RA o psoriasis artrit o Fibromyalgi

2016-02-10 | 18:27

av Albert Duvetorp

Finns ny hjälp?

2016-02-10 | 18:11

av Albert Duvetorp

Psoriasis i hårbotten

2016-02-10 | 13:50

av Albert Duvetorp

Psoriasis efter trauma

2016-02-9 | 04:46

av Albert Duvetorp

Senaste forskning om psoriasis

2016-02-7 | 19:53

av Albert Duvetorp

Första symtomen på psoriasis?

2016-02-6 | 15:28

av Albert Duvetorp

Spruta mot psoriasis

2016-02-5 | 23:14

av Albert Duvetorp

Vilka naturliga medel hjälper vid psoriasisartrit?

2016-02-4 | 22:17

av Albert Duvetorp

locoid

2016-02-4 | 12:45

av Albert Duvetorp

Nya läkemedel mot psoriasis?

2016-02-4 | 09:06

av Albert Duvetorp

Jag blir tokig av allt kliande i hårbotten

2016-02-3 | 21:52

av Albert Duvetorp

Alla sorters psoriasis

2016-02-3 | 21:31

av Albert Duvetorp

Barn med psoriasis

2016-02-3 | 18:52

av Albert Duvetorp

Ledvärk av psoriasis?

2016-02-3 | 15:47

av Albert Duvetorp

har gett upp hoppet om att bli botad

2016-02-3 | 15:29

av Albert Duvetorp


Annons
Annons
Annons
Annons