Fråga doktorn

Fråga   Hud & hår

Biverkningar av metoject

Hej, Har diagnostiserats med psoriasisartrit. Har behandlats med injektioner av Metoject sedan december 2010. Har tidigare problem med svåra svettningar och tycker att dessa har ökat förskräckligt. Kan det bero på Metoject?

Svar:

Hej!

Tack för din fråga.

Ja det är möjligt att det beror på metojekt. Pröva göra ett uppehåll med medicineringen och se om det försvinner. Tala sedan med din doktor om medicinbyte om du har svårt att behålla metoject

Besvarade frågor under chatten

Fråga Besvarad
Spruta mot psoriasis

2016-02-5 | 23:14

av Albert Duvetorp

Skillnad o likheter mellan RA o psoriasis artrit o Fibromyalgi

2016-02-10 | 18:27

av Albert Duvetorp

Psoriasis i hårbotten

2016-02-10 | 13:50

av Albert Duvetorp

locoid

2016-02-4 | 12:45

av Albert Duvetorp

Kan vårtorna på kinderna vara psoriasis?

2016-02-2 | 11:46

av Albert Duvetorp

Nya läkemedel mot psoriasis?

2016-02-4 | 09:06

av Albert Duvetorp

Dotter med plackpsoriasis

2016-02-2 | 21:28

av Albert Duvetorp

Psoriasis och förstoppning

2016-02-3 | 15:12

av Albert Duvetorp

har gett upp hoppet om att bli botad

2016-02-3 | 15:29

av Albert Duvetorp

Senaste forskning om psoriasis

2016-02-7 | 19:53

av Albert Duvetorp

Sola med psoriasis

2016-02-3 | 15:25

av Albert Duvetorp

Vågar jag genomgå en humirabehandling mot psoriasis?

2016-02-3 | 15:18

av Albert Duvetorp

Ledvärk av psoriasis?

2016-02-3 | 15:47

av Albert Duvetorp

Finns ny hjälp?

2016-02-10 | 18:11

av Albert Duvetorp

Barn med psoriasis

2016-02-3 | 18:52

av Albert Duvetorp


Annons
Annons
Annons
Annons