Forum Psoriasis


håravfall

varför säger många,även läkare,att ditt hår påverkas inte av att du har psoriasis i hårbotten!!????skitsnack!!!mitt hår har alltid varit min stolthet,men nu.....tunnt,torrt,kala fläckar...jag får panik och blir såå lessen...

Hej! Ett tips från Netdoktors redaktion: På måndag klockan 15:00 har vi expertchatt om psoriasis här på Netdoktor. Du kan redan nu ställa din fråga. Följ länken nedan genom att kopiera och klistra in den i din webbläsare: http://www.netdoktor.se/psoriasis/?_PageId=94395 Med vänliga hälsningar, Björn Norestig Redaktionen Netdoktor


blondi:panik och lessen?Klart att du känner så!Det handlar ju även om stress,vilket mycket väl kan förvärra det hela.Vad göra?Nedan såg jag tipset om att fråga Netdoktorn.Annars finns många alternativ:Hälsokost-för håret.Ljusbehandling?1-2 msk olivolja/dag(Citronolivolja är ok)Kanske har du även mineral-vitaminbrist?Kan vara väl värt att kolla.Kosten?Sömnen?Är du annars glad,eller...?Önskar dej lycka till,och hoppas det går bra för dej!


Hej! Gå in på "råd" Har skrivit ett inlägg där som du nog kan ha stor nytta av. Mvh Hjälp finns att få

Annons
Annons
Annons